duminică, 10 iunie 2012

Dragoste,,,,,rabdare,,,,,,,suferinta.


Afirmati atat de usor „ te iubesc!” sau ..”te urasc!” . Aruncati cu cuvinte de parca sensurile ar fi simple jocuri de copii, inocente si lipsite de importanta. Strigati azi in gura mare ca iubiti si ca faceti orice pentru persoana draga, insa urmatoarea zi deja va creati o drama ‚ doar asa, de ochii lumii ; nu va ganditi la cealalta persoana si eventual, va afisati in public “indurerati” , asemeni unor actori. Cand veti intelege ca sunteti actori si spectatori in viata voastra ? Si mai ales, cand veti face diferenta intre suflet si joaca ?
In mod clar, nu va dati seama cand esti aruncat intr-un alt colt uitat de lume . Tu nu stii cum e sa-ti doresti sa-l ai langa tine pentru cateva secunde, doar sa-l privesti, sa-l imbratisezi si sa-i multumesti ca exista. Si in nici un caz, nu stii sa iubesti neconditionat si fara „motive reale, palpabile” . Tu nu stii.
Nu stiu daca as putea exprima in cuvinte ce simt acum. Ma simt inlantuita de frica, speranta, nesiguranta, dragoste si dor. Si doare,stii ? Pentru ca altii nu se bucura de acele secunde pe care le au, secunde care pentru noi ar insemna ore de perfectiune si implinire . Si mai doare, pentru ca viata nu e dreapta. Iti da o jumatate de suflet si pe cealalta o arunca in celalalt capat al tarii. Si se amuza de incercarile sufletului de-a se reintregi. Astept nerabdatoare momentul in care voi putea multumi prin suflet ca sunt alaturi de tine. Si mi-e dor. E o senzatie permanenta , e o lipsa .
Ma macina gandurile si toate sunt despre tine. Dar sa nu-ti reprosezi nicicand nimic in legatura cu asta, pentru ca datorita tie, eu pot iubi din nou si imi pot infrunta temerile . Faptul ca existi imi da putere sa merg mai departe si –mi demonstreaza ca viata merita traita si pretuita secunda cu secunda. Tu dai un sens cuvintelor mele, sentimentelor si felului meu de-a fi. In mine, te poti citi si de-ai reusi sa te vezi prin ochii mei .. ai intelege de ce iti dedic tie tot. Si de ce pentru tine sunt in stare sa renunt, sa uit , sa sper si sa lupt . Ai intelege de ce „mi-e frica” de fericire.
Amandoi stim ca iubirea inseamna suferinta. Dar noi vom avea parte de ceea ce meritam, la final. Caci finalul nostru va fi inceputul unei vieti in doi. Inceputul eternului.
Rabdare,rabdare ..
„Stii ca astept perioada in care va fi bine , dar uneori am impresia ca nu mai vine ..”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu